Jesteś tutaj: Materiały i instrukcje dla uczestników.

Materiały i instrukcje dla uczestników.

W tej zakładce regularnie uzupełniamy dla Was wszystkie informacje związane z webinarem. 

Znajdziecie tu przydatne materiały, instrukcje, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz wszelkie aktualności, które ułatwią Wam udział w nadchodzącym webinarze.

Zachęcamy uczestników do zapoznawawania się z nimi na bieżąco ;)

Ostatnia aktualizacja 25 listopada 2021r.

Serdecznie zapraszamy na warsztaty online 5 grudnia prowadzone przez Agatę Popko i Mariolę Włodarczyk. Będą one wyjątkowe i istotne dla każdego, zarówno dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki, jak i bardziej zaawansowanych, rozwijających się duchowo osób. Tematem przewodnim będzie wzrost duchowy, poznanie i możliwość przepracowania w sobie takich stanów jak pokochanie siebie i innych, wybaczenie sobie i innym, co pozwoli każdemu obudzić jego własny potencjał.

Webinar Rozwoju Duchowego. "Moc człowieka" 5 grudnia 2021.

Ostatnia aktualizacja 22 października 2021r.

Webinar Rozwoju Duchowego. 7 listopada 2021

Ostatnia aktualizacja 04 października 2021r.

Rozwiń swoje nadprzyrodzone zdolności. Warsztaty "Nauka jasnowidzenia" już 10 października.

Odkryj "Pasmo Kontaktu" ze światem duchowym, a zostaniesz jasnowidzem na 100%.

Ostatnia aktualizacja 25 września 2021r.

Przed nadchodzącym webinarem polecamy zapoznać się z poniższym materiałem:

https://www.youtube.com/watch?v=UUZoOWlcfFI

https://www.youtube.com/watch?v=fGTFYfLIdxU

https://www.youtube.com/watch?v=Y_mksH4EyFA

https://www.youtube.com/watch?v=vRCh8AZkeD0

https://www.youtube.com/watch?v=1QhgIxwxiuY

Ostatnia aktualizacja 21 września 2021r.

Wszystkich chętnych autor serdecznie zaprasza na warsztaty ONLINE

Naucz się jasnowidzenia i pisma automatycznego. Już 10 października!

Ostatnia aktualizacja 07 września 2021r.

Zapoznaj się z instrukcją dla uczestników webinaru :

Ostatnia aktualizacja  24 sierpnia 2021r.

Naucz się wahadełkowania i odczytów na skalach astralnych. Warsztaty online ze Z.J.Popko

Zapowiedź webinaru:

Podstawowe materiały wprowadzające. 

Zasady wahadełkowania:

Skale astralne:

Sklale i wahadełko można zamówić w naszym sklepie on-line lub skorzystać z własnego wahadełka, a skale pobrać z naszej strony www.popko.pl/pliki do pobrania i samodzielnie jewydrukować.

Rozszerzona lista materiałów kliknij w link: 

Skale astralne i nauka wahadełkowania.

Najczęściej zadawane pytania.

1. Kiedy otrzymam link do webinaru?

Na adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem do wydarzenia i indywidualnym kodem dostępu.

Osoby które opłacą zamówienie do 07 września, otrzymają wiadomość z dostępem 08 września, na adres mailowy podany w zamówieniu. Dostępy dla osób, które złożą zamówienie po 07 września, będziemy rozsyłać na bieżąco.

2. Nie widzę wiadomości z linkiem do webinaru.

Jeśli nie widzisz go w swojej skrzynce mailowej, sprawdź folder SPAM lub poboczne foldery typu oferty. Jeśli mimo to nie odnajdziesz linku skontaktuj się z nami mailowo biuro@popko.pl lub telefonicznie 509 58 00 42.

3. Podczas odtwarzania nie widzę obrazu.

Jeśli podczas odtwarzania nie widać obrazu, a słychać dźwięk i widać przyciski odtwarzacza należy upewnić się, że materiał jest odtwarzany na urządzeniu spełniającym wymagania techniczne podane na dole strony. Można spróbować również odtworzyć materiał na innej przeglądarce, zalecaną przeglądarką jest Chrome.

4. Widzę obraz, nie słyszę dźwięku.

Sprawdź czy głośnik jest włączony, jeśli nadal nie masz dźwięku sprawdz czy słyszysz dźwięk w innym serwisie np YT. Jeśli używasz słuchawek upewnij się, że zostały dobrze podłączone do urządzenia. 

5. Czy można oglądać na dwóch urządzeniach równocześnie?

Nie, w tym samym czasie użytkownik może być zalogowany tylko na jednym urządzeniu.

6. Czy transmisja będzie dostępna na urządzeniach mobilnych (telefon, tablet)?

Webinar można odtwarzać na urządzeniach mobilnych, zalecamy jednak korzystanie z laptopów lub  komputerów stacjonarnych ze zaktualizowanym systemem i stabilnego łącza internetowego. Wymagania sprzętowe znajdziesz na dole strony.

7. Czy mogę oglądać transmisję za granicą?

Tak. Nasze serwery są rozmieszczone na całym świecie i skonfigurowane tak, aby nasi widzowie mieli do nich dostęp. A sama transmisja nie jest geoblokowana.

8. Co zrobić, gdy transmisja się zacina?

Jeśli obraz buforuje i zacina się w większości przypadków jest to spowodowane niestabilnym połączeniem po stronie klienta. Pomimo tego, jeśli masz problemy z odtwarzaniem to:

  • Sprawdź, czy Twoja sieć jest odpowiednia do streamingu. Radzimy sprawdzić przepustowość na stronie http://www.speedtest.net/pl i wykonanie testu. Aby transmisja działała poprawnie należy mieć stałe łącze o przepustowości 10 Mbps.
  • Wyłącz AdBlokery.
  • Zrestartuj przeglądarkę lub jeśli to nie działa spróbuj zalogować się na innej (zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome)
  • Zrestartuj swój domowy router.
  • Postaraj się poprawić zasięg WiFi lub poszukaj innej sieci internetowej.

9. Czy będę mógł obejrzeć transmisję po jej zakończeniu?

Podczas trwania webinaru uczestnicy mogą we własnym zakresie tworzyć nagrania do późniejszego odsłuchiwania na swój użytek. Organizator webinaru nie zapewnia nagrań.

10. Jaki jest czas trwania webinaru?

Webinar dwudniowy będzie odbywał się:

SOBOTA

10:00 START warsztatów.

Zakończenie pierwszego dnia warsztatów około godz. 18:00.

NIEDZIELA

10:00 START warsztatów drugi dzień.

Zakończenie warsztatów godz. 18:00

Przewidziane przerwy kawowe co około 2,5 godziny.

WEBINAR jednodniowy będzie odbywał się:

NIEDZIELA

10:00 START 

Zakończenie warsztatów około godz. 15:00

Przewidziane przerwy kawowe co około 2,5 godziny.

11. Jak zgłosić się na wizjię podczas webinaru ?

Podczas trwania transmisji, zostanie podany numer telefonu, na który będzie można wysyłać SMS, aby zgłosić chęć udziału w webinarze na wizji.

Szczegóły w instrukcji wideo.

12. Nie dostałem SMS z zaproszeniem na wizję.

Sprawdź czy wysłałeś SMS na poprawny numer i o właściwej treści. Z uwagi na dużą liczbe uczestników osoby, które się zgłoszą będą wybierane losowo.

Na czas webinaru otwarta jest dla Was telefoniczna linia pomocy technicznej.

KONTAKT:

SOBOTA w godzinach 8:00-18:00

NIEDZIELA w godzinach 8:00-15:00

pod podanymi numerami telefonu: 

+48 509 580 042 

+48 515 360 205 

WYMAGANIA TECHNICZNE

Do prawidłowego i stabilnego odbioru transmisji zalecamy korzystanie z przeglądarek

  • Mozilla Firefox 49+,
  • Chrome 35+, Opera 38+,
  • Internet Explorer 11+,
  • Safari 12+ oraz

system operacyjny:

  • Windows 7 (lub nowszy),
  • Mac OS X 10.9.5 (lub nowszy).

Wymagana jest minimalna prędkość łącza internetowego 

4mb/s, zalecana to 8mb/s pobierania. 

 

Przetestuj swój sprzęt i łącze internetowe :

[Kliknij tutaj aby wykonać test swojego łącza]

Do zobaczenia na webinarze.

  


                           

REGULAMIN WEBINARÓW ORGANIZOWANYCH PRZEZ WYDAWNICTWO ORIIN.

SPIS TREŚCI:

§1 DEFINICJE

§2 OGÓLNA INFORMACJE O WEBINARACH

§3 WARUNKI TECHNICZNE WEBINARÓW

§4 OBOWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE UMOWY NA UDZIAŁ W WEBINARZE

§5 PRAWA I OBWIĄZKI STRON

§6 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA/PRAWA AUTORSKIE

§7 REKLAMACJE

§8 DANE OSOBOWE

§9 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KONSUMENTÓW

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Niniejszy Regulamin Webinarów („Regulamin”) stanowi integralną część wszystkich umów na korzystanie z produktów i usług oferowanych przez Wydawnictwo „ORIIN” („Umowy”), zawartych pomiędzy Użytkownikiem korzystającym z wybranego Webinaru („Użytkownik”), a Wydawnictwem „ORIIN” Zbigniew Jan Popko z siedzibą w Rusinowicach przy ul. Piaskowej 1 , („Organizator”).

                          

§1

DEFINICJE

Webinar – wydarzenie internetowe przeprowadzane przez Organizatora dla Uczestników, wskazanych przez Użytkownika w celu pogłębienia ich wiedzy, umiejętności, zdrowia.

Organizator – Wydawnictwo „ORIIN” Zbigniew Jan Popko 42-700 Rusinowice, ul. Piaskowa 1, NIP: 6451897509

Użytkownik – osoba fizyczna zawierająca umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tj. konsumentów w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego oraz inne podmioty, które zawarły z Organizatorem Umowę na korzystanie z wybranych produktów elektronicznych.

Uczestnik – Użytkownik lub osoby biorące udział w Webinarze, wskazane przez Użytkownika.

Strony – Użytkownik i Organizator.

Serwis internetowy – serwis udostępniony Organizatorowi przez PPV w celu prowadzenia i zarządzania Webinarami.

Ustawa – ustawa o ochronie danych osobowych, z dnia 10 maja 2018 r.

RODO - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Umowa – umowa na korzystanie z produktów elektronicznych Wydawnictwa C.H.Beck sp. z o.o

 

§2

OGÓLNA INFORMACJE O WEBINARACH

1) Czas trwania Webinaru – dwudniowy łącznie 13 godzin, jednodniowy 8 godzin.

2) Uczestnicy mogą we własnym zakresie i wyłącznie na własny użytek utrwalać treści i przebiegu Webinaru.

3) Organizator dokłada najwyższej staranności, aby Webinary prowadzili kompetentni szkoleniowcy, posiadający wiedzę w przedmiocie Webinaru.

4) Wydawnictwo oświadcza, że Webinary przygotowywane są z najwyższą starannością, dba aby były pozbawione jakichkolwiek wad prawnych.

5) Pytania zadawane podczas Webinaru mogą być upubliczniane przez Organizatora w celach edukacyjnych, promocyjnych i reklamowych na stronie www.popko.pl, w serwisie YouTube, na Facebooku Popko.pl – Akademia Wiedzy Duchowej oraz innych serwisów na których publikuje Organizator.

6) Podczas Webinarów nie ma możliwości kontaktu wizualnego ze wszystkimi Uczestnikami.

7) Uczestnicy rejestrują się na Webinar przez link i indywidualny kod dostępu wysłany na adresy e-mail podany w zamówieniu.

8) Uczestnicy mają dostęp do Webinaru, w któym brali udział jeszcze w ciągu 6 miesięcy od czasu jego zakończenia.

 §3

WARUNKI TECHNICZNE WEBINARÓW

  • System operacyjny: Windows 7 (lub nowszy), Mac OS X 10.9.5 (lub nowszy).
  • Korzystanie z przeglądarek: Mozilla Firefox 49+, Chrome 35+, Opera 38+, Internet Explorer 11+, Safari 12+.
  • Wymagana jest minimalna prędkość łącza internetowego 4mb/s, zalecana to 8mb/s

 

 §4

OBOWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE UMOWY NA UDZIAŁ W WEBINARZE.

1) Umowa pomiędzy Użytkownikiem, a Organizatorem na udział w wybranym Webinarze zostaje zawarta z chwilą opłacenia zamówienia na Webinar w sklepie internetowym lub zaksięgowania przelewu na koncie Organizatora (dotyczy zamówień z pominięciem sklepu internetowego).

2) Użytkownik może dokonać zmiany Uczestników najpóźniej na 1 dzień roboczy przed wskazaną datą Webinaru w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres biuro@popko.pl

4) Użytkownik może się wycofać z udziału w Webinarze w każdym momencie, aż do momentu jego rozpoczęcia.

 

 §5

PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

1) Uczestnik po dokonaniu wpłaty na webinar w wyznaczonym terminie ma prawo do udziału w nim i zadawania pytań w formie czatu oraz na wizji.

2) Każdy Uczestnik ma obowiązek zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem Webinaru.

3) Po dokonaniu rejestracji Uczestnik otrzyma link oraz indywidualny kod dostępu do Webinaru na adres e-mail podany w zamówieniu. Link będzie aktywny do terminu Webinaru.

4) Uczestnik zobowiązuje się do korzystania z Webinarów w sposób zgodny z przepisami prawa, nie naruszając praw oraz dobrego imienia osób trzecich.

5) Organizator może wprowadzić zmiany w programie Webinaru oraz zmodyfikować warunki techniczne oraz parametry Webinaru z ważnych powodów, a wyżej wymienione nie będą powodowały naruszenia umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem a Organizatorem na udział w Webinarze.

6) Organizator nie ponosi odpowiedzialności:

- za błędne podanie w zamówieniu adresu e-mail, uniemożliwiające wzięcie udziału w Webinarze.

- niespełnienie przez Uczestnika warunków technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie

- za nieprawidłowe działanie urządzeń Uczestników, skutkujące brakiem możliwości wzięcia udziału w Webinarze

- za zdarzenia spowodowane siłą wyższą

- za utracone korzyści

- za przekazanie danych rejestracji do Webinaru osobom trzecim.

- za niewłaściwe wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas Webinarów.

7) W takim zakresie, w jakim jest to dopuszczalne w świetle obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z zastrzeżeniem art. 473 § 2 kc, wyłącza się odpowiedzialność Organizatora za wszelkie skutki związane z korzystaniem przez Uczestników z Webinarów, w tym za szkody z tego wynikłe lub niemożność korzystania z nich, w szczególności zaś za szkody wynikłe z wad/awarii/usterek.

 

§6

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA/PRAWA AUTORSKIE

1) Z chwilą zakupu Webinaru, w sposób wskazany w § 2 niniejszego Regulaminu, Wydawnictwo udziela Uczestnikom niewyłącznej i niezbywalnej licencji do korzystania z Webinaru, wyłącznie jednak dla potrzeb własnych. Uczestnik nie ma prawa zwielokrotniania i/lub wprowadzania do obrotu treści Webinaru oraz jakiegokolwiek innego udostępniania osobom trzecim ani też udzielania dalszych licencji.

2) Organizator będzie rejestrował podczas Webinarów wypowiedzi i pytania Uczestników w celu archiwizacji i ewentualnego dalszego udostępniania. Uczestnicy biorąc udział w danym Webinarze wyrażają na to zgodę. Organizator na pisemny wniosek Uczestnika może usunąć zarejestrowane materiały tak aby jego wizerunek nie był rozpoznawalny.

3) Uczestnik ma obowiązek poinformowania Organizatora jeśli podczas Webinaru poda informacje, które stanowią tajemnicę lub dane podlegające jakiejkolwiek ochronie wynikającej z przepisów prawa. W przypadku braku takiej informacji ze strony Uczestnika Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec Uczestnika lub osób trzecich za wykorzystanie tych informacji w sposób wskazany w ust. 2 powyżej.

4) Uczestnik zgłaszając chęć udziału w Webinarze za pośrednictwem wideo rozmowy, wyraża zgodę na publikację swojego wizerunku, jednocześnie oświadcza, że jest świadomy, że bierze udział w wydarzeniu publicznym, a jego wypowiedzi pytania i wizerunek są  widoczne przez innych i mogą być wykorzystywane zgodnie z zapisami tego regulaminu.

 

 §7

REKLAMACJE

1) Użytkownik ma prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących korzystania z Systemu pisemnie, na adres: biuro@popko.pl. Użytkownik ma prawo złożyć reklamacje w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności objętych reklamacją.

2) Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:

- oznaczenie Użytkownika (w tym jego imię, nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, a w przypadku podmiotów innych niż osoby fizyczne nazwę, adres pocztowy oraz dane osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją);

- opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.

3) Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 21 dni od ich otrzymania. O ich rezultacie Organizator niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację na adres mailowy, z którego otrzymał reklamację.

4) Nie podlegają rozpatrzeniu reklamacje, które nie zawierają danych wymienionych w ust. 2 powyżej lub zostały wniesione po upływie terminu wskazanego w ust.1.

 §8

DANE OSOBOWE

1) Administratorem danych osobowych Użytkowników i Uczestników w rozumieniu przepisów RODO jest Organizator. Dane osobowe są przetwarzane przez Organizatora zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności RODO oraz Ustawą, jest Organizator.

2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Organizatorem pod adresem mailowym: biuro@popko.pl.

3) Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora w celu:

 

Cel przetwarzania         

                            

Podstawa prawna       

Czas przetwarzania

 

Zawarcie i wykonywanie umowy, w tym kontaktowaniem się w związku z jej realizacją.

- art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

- art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie obejmującym osoby dedykowane do wykonania umowy jak również reprezentujące podmioty zawierające umów, gdzie prawnie uzasadniony interes Administratora stanowi konieczność wykonania umowy.

 

Do czasu przetwarzania roszczeń wynikających z umowy.

 

Rozpatrywania skarg i reklamacji.

 

- art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 

Dokumenty dotyczące rękojmi i reklamacji będą przetwarzane przez 1 rok po ter5minie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.

 

Dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową.

 

- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie prawnie uzasadniony interes stanowi możliwość dochodzenia roszczeń oraz obrona przez roszczeniami.

 

Do czasu przetwarzania roszczeń wynikających z umowy.

 

Archiwizowanie dokumentacji, tj. umów i dokumentów rozliczeniowych.

 

- art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 

- W zależności od rodzaju dokumentu przez czas ustanowiony przepisami prawa zobowiązujący Administratora do ich przechowywania;

- W przypadku braku obowiązku ustawowego w zależności od rodzaju dokumentu przez czas możliwego dochodzenia roszczeń.

 

Prowadzenie statystyk.

- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest posiadanie informacji o statystykach prowadzonych działań co pozwala nam na usprawnienie prowadzonej przez nas działalności.

Przez czas obowiązywania umowy lub posiadania innej podstawy prawnej przetwarzania.

 

Prowadzenie działań marketingowych własnych produktów i usług bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej.

 

- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem jest możliwość prowadzenia działań propagujących prowadzoną działalność.

 

W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego celu – do czasu wniesienia sprzeciwu.

 

Prowadzenie działań marketingowych własnych produktów i usług z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.

 

- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przy czym działania te z uwagi na inne obowiązujące przepisy w szczególności Prawo telekomunikacyjne i Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, prowadzone są jedynie na podstawie posiadanych zgód.

 

Na mocy RODO prawnie uzasadnionym interesem jest możliwość prowadzenia działań propagujących prowadzoną działalność.

 

- W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu jej wycofania;

- W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego celu - do czasu wniesienia sprzeciwu.

 

W zależności od tego która z wyżej wymienionych czynności nastąpi wcześniej.

 

 

Obsługa zgłoszeń kierowanych z wykorzystaniem formularza kontaktowego, innych wniosków, w tym zapewnienie rozliczalności.

 

- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest odpowiadanie na wnioski i zapytania kierowane z wykorzystaniem formularza.

 

Przez okres 3 lat celem zachowania zasady rozliczalności.

 

4) Każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

5) Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom w szczególności:

  1. a) pomiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
  2. b) bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń,
  3. c) organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na nas obowiązków (Urząd Skarbowy, PIP, ZUS),
  4. d) podmiotom wspierającym Organizatora w prowadzonej działalności, w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów informatycznych wspierających prowadzoną działalność.

6) Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umów i rozliczenia prowadzonej działalności. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.

7) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób, że w wyniku zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na Użytkowników, Uczestników lub strony zawieranych umów.

8) W przypadku otrzymania danych osobowych od innej osoby niż ta, której dane dotyczą informujemy, iż zakres przetwarzanych danych obejmuje imię i nazwisko raz adres e-mail, a źródłem pozyskania tych danych jest Użytkownik, który podaje dane Uczestnika i jednocześnie zobowiązuje się dopełnić w imieniu Wydawnictwa w stosunku do Uczestnika niniejszego obowiązku informacyjnego.

 

§9

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KONSUMENTÓW

1) W przypadku Konsumentów, w zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

2) Zastrzega się, że Konsumentów nie dotyczą wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu, które stanowiłyby postanowienia umieszczone w rejestrze postanowień umownych, uznawanych za niedozwolone w przypadku Konsumentów (klauzule abuzywne), prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

§10

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1) Wprowadzenie przez Organizatora nowego Regulaminu pozostaje bez wpływu na stosunki umowne powstałe przed tą zmianą.

2) Wiadomości i wszelkie powiadomienia dla Użytkownika mogą być dokonywane w formie wiadomości elektronicznej na adres e-mail podany podczas składania zamówienia w formularzu zakupowym.

3) Użytkownik musi powiadomić Organizatora o zmianach adresów w formie pisemnej.

4) Wszystkie materiały reklamowe dotyczące Webinarów mają charakter informacyjny, wiążącą moc prawną mają postanowienia niniejszego Regulaminu.

5) Wszelkie spory rozwiązywane będą przed sądem właściwym dla Organizatora lub jego następcy prawnego.

6) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie maja przepisy prawa polskiego a w szczególności kodeksu cywilnego.

7) W przypadku rozbieżności zapisów niniejszego Regulaminu a Ogólnymi Warunkami Umów produktu elektronicznego (OWU), którego dotyczy Webinar, pierwszeństwo mają zapisy OWU.

8) Regulamin udostępniany jest na stroniewww.popko.pl, która umożliwia jego pozyskanie i odtwarzanie.

9) Użytkownik ma obowiązek zapoznania Uczestników z treścią Regulaminu.

10) Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 sierpnia 2021 r.

Wszystkie prawa zastrzeżone.
popko.pl 2021